Spring videre til hovedindholdet
Alle samlingerGenerelt
Sådan administrerer du et abonnement - Step by Step ✔️
Sådan administrerer du et abonnement - Step by Step ✔️

Oplever du problemer med at ændre i dit abonnement eller opsige det?Så led ikke længere.

Opdateret over en uge siden

Når du har et abonnement hos din kantine/køkken, er der forskellige muligheder for at ændre det. Ved at trykke på "blyanten/rediger" får du følgende muligheder:

Du kan opsige dit abonnement, hvilket betyder, at når den igangværende periode afsluttes, så fornyes dit abonnement ikke automatisk. Abonnement bliver afsluttet, men nuværende periode fortsætter.

Du kan også ændre produktet, du abonnerer på. Hvis du vælger at skifte, så er perioden uændret, men produktet ændres.

Til sidst kan du skifte/ændre betalingskortet, som abonnementet faktureres på. Det nye kort træder i kraft, så snart en ny periode med abonnementet begynder.

Du kan nedenfor, finde en visuel guide, som illustrerer, hvor de forskellige muligheder findes på din kanpla-konto.

Det er på nuværende tidspunkt ikke muligt at sætte et abonnement på pause.

Hvis man ønsker at framelde abonnementet i en begrænset tidsperiode, skal man derfor opsige abonnementet, og derefter tilmelde sig det igen.

Besvarede dette dit spørgsmål?