Det er nyttigt at sætte en lukketid, når alle de brugere, du er registreret som admin for, skal på ferie, eller hvis din gruppe har et standardvalg (automatisk fornyelse af ordrer), og du ønsker at forhindre, at ordrer fornyes, mens I er væk fra kontoret.
Vigtig bemærkning! At sætte en lukketid eller ferieperiode er permanent, og alle ordrer i denne periode vil blive slettet for alle brugere i inddelingsgruppen. Sørg for at dobbelttjekke den valgte periode, før du gemmer dine indstillinger.
Hurtige trin:
Trin 1:
For at sætte en lukketid for en selector, skal du sikre dig, at du har brugeradministratoradgang i din Kanpla-konto. Hvis du er usikker på, hvordan du får adgang, kan du se [Hvordan får jeg adgang som brugeradministrator].
Trin 2:
Når du har brugeradministratoradgang, skal du følge disse trin:
1. Klik på dit profilikon.
2. Rul ned til Administratoroversigt.
3. Vælg Rediger lukkedage.
4. Vælg den relevante modul, og angiv den ønskede periode.