Spring videre til hovedindholdet
Alle samlingerErhverv: Konto & AdgangLog in og oprettelse
Hvordan opdaterer jeg min adgangskode? (2 minutters læsning)
Hvordan opdaterer jeg min adgangskode? (2 minutters læsning)
Opdateret for over en måned siden

Der kan være mange grunde til, at du ønsker at opdatere din adgangskode til din konto. Nogle af de mest almindelige årsager inkluderer:

Glemt adgangskode?

Hvis du har glemt din adgangskode, kan du nemt nulstille den:

  1. På login-siden finder du en knap eller link med teksten "Glemt adgangskode".

  2. Angiv den e-mailadresse, der er tilknyttet din konto.

  3. Tjek din indbakke for en e-mail med et link til at nulstille din adgangskode. (Husk også at tjekke spam-mappen).

  4. Klik på linket, indtast en ny adgangskode, og bekræft den.
    Sørg for, at den er stærk og unik.

Såfremt du forsøger at oprette dig, men modtager beskeden 'Denne mail er allerede registreret', skal du gøre følgende:

'Denne mail er allerede registreret'


Hvis du forsøger at oprette en konto og modtager beskeden 'Denne mail er allerede registreret', betyder det, at e-mailen allerede er tilknyttet en eksisterende konto. Følg disse trin for at løse problemet:

  1. Log ind med samme e-mail, som du forsøgte at oprette dig med

  2. Klik på “Glemt adgangskode” på login-siden.

  3. Indtast din e-mail.

  4. Følg linket, som bliver sendt til dig, for at nulstille din adgangskode.

  5. Nulstil din adgangskode og log nu ind.

Ønsker du blot at ændre din adgangskode, af sikkerhedsmæssige årsager?

Ændre adgangskode

  1. Gå til Kanpla-platformen eller appen.

  2. Log ind med din nuværende e-mail og adgangskode.

  3. Klik på din profil eller menuen i øverste højre hjørne.

  4. Vælg "Indstillinger" eller "Konto".

  5. Klik på "Skift adgangskode" eller en tilsvarende mulighed.

  6. Indtast din nuværende adgangskode.

  7. Skriv din nye adgangskode og bekræft den.

  8. Klik på "Gem" eller "Opdater adgangskode" for at færdiggøre.


Med disse enkle trin kan du sikre, at din konto forbliver sikker, og at du altid kan få adgang, når du har brug for det.

Har du yderligere spørgsmål? Kontakt kundeservice for hjælp!

Besvarede dette dit spørgsmål?