Spring videre til hovedindholdet
Alle samlingerProduktet: Levering, afhentning, kvalitet
Jeg har bestilt mad, men er blevet syg eller forhindret i at hente maden 😅
Jeg har bestilt mad, men er blevet syg eller forhindret i at hente maden 😅

Er du blevet forhindret i at hente maden grundet sygdom eller andet? Læs følgende artikel og find ud af hvilke muligheder du har.

Opdateret for over 2 år siden

Før bestillingsfristen

Du kan afbestille din mad helt frem til bestillingsfristen ved at klikke på "Rediger" under din kvittering. Husk at være opmærksom på at afbestille din ordre inden bestillingsfristen. Efter bestillingsfristen vil det ikke være muligt at afbestille sin ordre.

For af afbestille den bestilte mad går du først til den pågældende dag i madplanen. Her vil du se en kvittering.

Du trykker her på "Rediger" i bunden af kvitteringen. Du har derefter muligheden for at redigere din kurv/bestilling.

Her sletter du blot produkterne, og trykker "Færdig".

Pengene vil automatisk blive tilbageført til din saldo.

Efter bestillingsfristen

Hvis bestillingsfristen er overskredet, skal du kontakte køkkenet, da de står for levering og produktion af maden. Du kan finde deres kontakt oplysninger i bunden af appen eller hjemmesiden ved at trykke på knappen "Kontakt køkkenet".

Som udgangspunkt refunderes ordrer ikke efter bestillingsfristen, men ved kontakt til din kantine eller leverandør foretages ofte en individuel vurdering.

Velbekomme 😀


Bedste hilsner

Team Kanpla 🥦

Besvarede dette dit spørgsmål?