Har du ikke modtaget din ordre, bedes du rette henvendelse direkte til køkkenet eller cateringfirmaet. Selvom Kanpla leverer softwareplatformen til at håndtere madbestillinger, har vi ikke ansvar for madlavning eller levering, og vores supportteam er specialiseret i teknisk assistance med appen.
Her er, hvordan du kommer i kontakt med køkkenet:
Kontakt køkkenet via appen
Åbn appen.
Rul ned til bunden af startsiden.
Klik på knappen "Kontakt køkken". Dette giver dig direkte kontaktoplysninger til køkkenet.
Ingen "Kontakt køkken"-knap?
Hvis du ikke kan finde knappen "Kontakt køkken", kan du finde køkkenets eller cateringfirmaets kontaktoplysninger ved at:
Søge online: Slå deres oplysninger op på Google.
Kontakt Kanplas support: Vores team kan hjælpe dig med at finde de rette kontaktoplysninger, hvis du har svært ved at finde dem.
Selvom vi gerne hjælper med tekniske problemer, er madrelaterede spørgsmål som dette bedst løst direkte med køkkenet eller cateringfirmaet. Tak for din forståelse!