Spring videre til hovedindholdet
Alle samlingerVirksomhed: Bestilling & Transaktioner
Hvorfor kan jeg ikke placere en ordre? (1 minuts læsning)
Hvorfor kan jeg ikke placere en ordre? (1 minuts læsning)
Opdateret i denne uge

Bemærk!

Hvis du ikke kan lægge en bestilling til en bestemt dag, skyldes det sandsynligvis, at bestillingsfristen for den dag er overskredet.

Du kan altid lægge bestillinger inden fristen, men når fristen er overskredet, vil det ikke længere være muligt at bestille via din Kanpla-konto.

Sådan bestiller du efter fristen:

Hvis du stadig har brug for at lægge en bestilling efter fristen, kan du kontakte køkkenet direkte for at høre, om de kan imødekomme din forespørgsel.

Hvis fristen ikke er overskredet, men du stadig har problemer:

Kontakt Kanpla Support for hjælp. Klik på chatikonet i nederste højre hjørne af denne browser for at kontakte os direkte.

Sådan kontakter du køkkenet for at bestille efter fristen:

1. Åbn Kanpla-appen eller gå til app.kanpla.io.

2. Log ind med dine loginoplysninger.

3. Gå til hjemmesiden i appen.

4. Scroll ned til bunden af hjemmesiden.

5. Tryk på knappen “Kontakt køkken” for at få adgang til køkkenets kontaktoplysninger.

6. Kontakt køkkenet via de oplyste detaljer (e-mail eller telefon) for at høre, om de kan tage imod din bestilling efter fristen.

Hvis du ikke kan finde knappen “Kontakt køkken” eller har brug for yderligere hjælp, kan du også kontakte Kanpla Support for vejledning.

Besvarede dette dit spørgsmål?