Spring videre til hovedindholdet
Alle samlingerVirksomhed: Bestilling & Transaktioner
Hvordan bestiller jeg, hvis jeg missede deadlinen? (1 minuts læsning)
Hvordan bestiller jeg, hvis jeg missede deadlinen? (1 minuts læsning)
Opdateret i denne uge

I Kanpla kan du lægge bestillinger indtil deadline. Når deadlinen er overskredet, er det ikke længere muligt at afgive en bestilling gennem din Kanpla-konto. Du skal kontakte køkkenet direkte for at høre, om det er muligt at afgive en bestilling.

Kanpla leverer kun bestillingssoftwaren og er ikke involveret i produktionen, leveringen af maden eller fastsættelsen af deadlines. Hvis du har brug for at bestille efter deadline, anbefaler vi, at du kontakter køkkenet direkte for at høre, om der kan findes en løsning.


Kontakt køkkenet
Log ind på din Kanpla-konto, gå til forsiden og scroll ned. Klik på knappen "Kontakt køkkenet" for at finde køkkenets kontaktoplysninger.

Besvarede dette dit spørgsmål?