Spring videre til hovedindholdet
Alle samlingerVirksomhed: Bestilling & Transaktioner
Hvordan ændrer jeg en bestilling, før fristen er overskredet? (1 minuts læsning)
Hvordan ændrer jeg en bestilling, før fristen er overskredet? (1 minuts læsning)
Opdateret i denne uge

Bemærk: Hvis fristen for din bestilling er overskredet, skal du kontakte køkkenet for at høre, om det er muligt at ændre bestillingen.

For at gøre dette skal du logge ind på din Kanpla-konto, navigere til Hjem-modulet, og scrolle ned til Kontakt køkken for at finde køkkenets kontaktoplysninger.


Hvis fristen ikke er overskredet, er det nemt at ændre din bestilling. Følg blot disse trin:

Hurtige trin:

1. Log ind på Kanpla-appen eller browserversionen med dine loginoplysninger.

2. Gå til bestillingsmodulet, hvor du lagde din bestilling.

3. Find bestillingen ved at kigge efter datoen, måltiderne osv., som du har bestilt.

4. Klik på “Rediger” eller fjern fluebenet ud for bestillingen.

Bemærkning om videovejledning:

Videoen viser, hvordan du ændrer en bestilling i mødeservices-modulet. Processen er den samme for alle typer bestillinger: Gå blot til det bestillingsmodul, hvor du lagde bestillingen, find den, og enten fjern eller slet den. Du vil modtage en bekræftelse i appen på, at bestillingen er blevet ændret.

Besvarede dette dit spørgsmål?