Alle samlinger
Erhverv & Uddannelse: Bestilling & Transaktioner
Bestillingsproces, balancehåndtering, udbetalinger og betalinger
26 artikler
Introduktion til standardvalg for bestilling (3 minutters læsning)
Introduktion til mødeforplejning (3 minutters læsning)
Introduktion til bestilling af frokostbilletter til erhverv (3 minutters læsning)
Hvordan bestiller jeg på vegne af mit team eller min virksomhed? (3 minutters læsning)
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget min ordre? (2 minutters læsning)
Hvordan ændrer jeg en bestilling, før fristen er overskredet? (1 minuts læsning)
Hvordan ændrer jeg en bestilling, efter fristen er overskredet? (1 minuts læsning)
Hvordan bestiller jeg, hvis jeg missede deadlinen? (1 minuts læsning)
Hvorfor kan jeg ikke placere en ordre? (1 minuts læsning)
Hvordan annullerer jeg min bestilling, hvis fristen ikke er overskredet? (1 minuts læsning)
Hvordan annullerer jeg min ordre efter deadlinen? (1 minuts læsning)
Hvordan kan jeg bekræfte, om min bestilling er blevet gennemført? (2 minutters læsning)
Hvad skal jeg gøre, hvis der mangler en vare eller mad i min ordre? (1 minutters læsning)
Hvordan får jeg en kvittering for mit køb? (1 minuts læsning)
Hvor kan jeg se min ordrebekræftelse? (2 minutters læsning)
Hvordan kan jeg tjekke tidsfristen for at afgive bestillinger? (1 minut læsning)
Jeg missede fornyelsesfristen – hvad gør jeg? (1 minuts læsning)
Introduktion til abonnementer for uddannelsesinstitutioner (3 minutters læsning)
Hvordan sætter jeg mit abonnement på pause? (2 minutters læsning)
Hvordan får jeg en refusion, hvis jeg opsiger mit abonnement? (1 minuts læsning)
Hvordan ændrer jeg mit abonnement? (1 minuts læsning)
Hvordan opsiger jeg mit abonnement? (1 minuts læsning)