Spring videre til hovedindholdet
Hvorfor blev jeg opkrævet to gange? (3 minutters læsning)
Opdateret for over en måned siden

Her er to mulige grunde til, at du blev opkrævet to gange:

Dobbelt bestilling

Det er muligt, at du ved en fejl har afgivet den samme ordre to gange. For at verificere, kan du tjekke din ordrehistorik ved at følge disse trin:

  • Gå til din Kanpla-profil og klik på profilikonet.

  • Naviger til Kontooversigt > Ordrer.

  • Filtrer efter datoen for din ordre og gennemgå detaljerne for hver post under "Din ordre" for at se, om der er en dublet.

Hvis du ved en fejl har afgivet ordren to gange, kan du kontakte køkkenet direkte ved at følge disse trin:

  1. Åbn appen.

  2. Rul ned til bunden af startsiden.

  3. Tryk på knappen "Kontakt Køkkenet" for at få adgang til deres kontaktoplysninger.

Hvis knappen "Kontakt Køkkenet" ikke er tilgængelig, kan du søge efter køkkenets kontaktoplysninger online eller kontakte Kanpla support for yderligere hjælp.

Ordrefejl

Hvis ordreoplysningerne ser korrekte ud, og du ikke ved en fejl har placeret ordren to gange, bedes du kontakte Kanpla Support for yderligere hjælp. Du kan kontakte os via:

Besvarede dette dit spørgsmål?