Spring videre til hovedindholdet
Alle samlingerErhverv & Uddannelse: Bestilling & TransaktionerOrdrebekræftelser og kvitteringer
Hvordan kan jeg tjekke tidsfristen for at afgive bestillinger? (1 minut læsning)
Hvordan kan jeg tjekke tidsfristen for at afgive bestillinger? (1 minut læsning)
Opdateret for over en måned siden

Når du afgiver en bestilling, skal det ske inden for den tidsfrist, som køkkenet har sat. Du kan finde bestillingsfristerne i de forskellige moduler i appen.

For eksempel, for at tjekke tidsfristen for frokostbestillinger, skal du navigere til Bestillingsmodulet.

Fristen vil som regel være tydeligt vist øverst på siden. Sørg for at afgive din bestilling inden fristen, da det ikke vil være muligt at bestille via appen bagefter. Hvis du har brug for at bestille efter fristen, skal du kontakte køkkenet direkte for hjælp.

Afgivelse af bestillinger efter tidsfristen

Kontakt køkkenet gennem appen

  1. Åbn appen.

  2. Scroll ned til bunden af startsiden.

  3. Klik på knappen "Kontakt køkkenet". Dette giver dig direkte kontaktoplysninger til køkkenet.

Ingen "Kontakt køkkenet"-knap?

Hvis du ikke kan se knappen "Kontakt køkkenet", kan du finde køkkenets eller cateringfirmaets kontaktoplysninger ved:

  • At søge online: Find deres oplysninger på Google.

  • At kontakte Kanpla Support: Vores team kan hjælpe dig med at finde de rigtige kontaktoplysninger, hvis du ikke kan finde dem.

Besvarede dette dit spørgsmål?