Spring videre til hovedindholdet
Alle samlingerVirksomhed: Bestilling & Transaktioner
Hvordan ændrer jeg en bestilling, efter fristen er overskredet? (1 minuts læsning)
Hvordan ændrer jeg en bestilling, efter fristen er overskredet? (1 minuts læsning)
Opdateret i denne uge

I Kanpla kan du ændre din bestilling når som helst inden fristen direkte i appen – find vejledningen her: Hvordan ændrer jeg min bestilling, før fristen er overskredet?

Når fristen for din bestilling er overskredet, er det ikke længere muligt for dig at ændre bestillingen i systemet. Hvis du ønsker at ændre din bestilling efter fristen, skal du kontakte køkkenet direkte.

Bemærk:

Om det er muligt at ændre din bestilling efter fristen, afgøres af køkkenet. Kanpla leverer udelukkende bestillingssoftwaren og er ikke involveret i produktion, levering af mad eller fastsættelse af deadlines. Derfor kan vi desværre ikke ændre din bestilling.

Vi anbefaler, at du kontakter køkkenet direkte, hvis du har brug for at foretage ændringer efter fristen, for at undersøge, om der kan findes en løsning.

Kontakt køkkenet:

På din hjemmeside i appen kan du scrolle ned og finde knappen “Kontakt køkken.” Klik på knappen for at få køkkenets kontaktoplysninger.

Besvarede dette dit spørgsmål?