Spring videre til hovedindholdet
Hvordan sætter jeg mit abonnement på pause? (2 minutters læsning)
Opdateret for over en måned siden

Desværre er det ikke muligt at sætte dit abonnement på pause og gen-aktivere det senere. Hvis du ikke har brug for dit abonnement i en periode, skal du opsige det og oprette et nyt abonnement, når du ønsker at genoptage det.

Hurtige trin:


Trin 1: Log ind på Kanpla-appen eller app.kanpla.io

Trin 2: Gå til abonnementsmodulet

Trin 3: Find dit aktive abonnement

Trin 4: Klik på ‘Opsig abonnement’

Trin 5: Bekræft opsigelsen

Refundering ved opsigelse midt i en periode:

Hvis du opsiger dit abonnement, selvom du har betalt for en hel måned, kan du kontakte Kanpla Support for at få en refundering. Du kan kontakte os via B2C: [email protected], eller klikke på chat-ikonet i højre hjørne, så kommer du direkte i kontakt med vores kundeservice, som kan hjælpe dig med refunderingen.

Besvarede dette dit spørgsmål?