Spring videre til hovedindholdet
Alle samlingerBestilling
Jeg har bestilt til det forkerte barn
Jeg har bestilt til det forkerte barn

Er du ved en fejl kommet til at bestille til det forkerte barn, så frygt ej - dette kan rettes hurtigt og nemt frem til bestillingsfristen.

Opdateret for over et år siden

Sådan gør du, hvis du har bestilt til et forkert barn

Først skal du have afbestilt den ordre, som du ved en fejl har lagt. Dette gøres således:

  1. Først vælger du det barn, du ved en fejl er kommet til at bestille til

  2. Dernæst går du frem til den dag, du har bestilt til

  3. Her ville du kunne se en kvittering med bestillingen på. Nederst på denne trykker du på “Rediger”.

  4. Her trykker du på skraldespanden ud fra alle produkterne, og bekræfter ændringerne

  5. Du har nu afbestilt den ordre, du havde lagt ved en fejl

Dernæst skifter du til det barn, som du i stedet ønsker at bestille til, og bestiller på ny.

Du har hermed rettet bestillingen således, at der er bestilt til det rigtige barn.

De bedste hilsner,

Team Kanpla

Besvarede dette dit spørgsmål?