Spring videre til hovedindholdet
Alle samlingerProduktet: Levering, afhentning, kvalitet
Hvorfor kan jeg ikke se maden og madplanen?
Hvorfor kan jeg ikke se maden og madplanen?

Er madplanen endnu ikke gjort online, og kan du ikke forudbestille din mad?

Opdateret over en uge siden

Hvis din bestillingsside ser ud som nedenstående, skyldes det, at din kantine eller madleverandør endnu ikke har lagt deres madplan eller menu online.

Menuer bliver typisk gjort live et par uger før, så du har mulighed for at forudbestille frem i tiden, og dermed hjælpe kantinen med den nødvendige data for at reducere madspildet. Hvis du mener, der er sket en fejl, eller menuen burde være online, og ikke er det, kan du prøve at genindlæse siden eller logge ud og ind. Såfremt dette ikke hjælper, bedes du sende en besked til [email protected] med navnet på din madleverandør. Så tager vi et kig på problemet.

Mvh

Team Kanpla!🥦

Besvarede dette dit spørgsmål?