Spring videre til hovedindholdet
Alle samlingerVirksomhed: Konto & Adgang
Hvorfor siger den “Denne email er allerede registreret”, når jeg forsøger at oprette en konto? (3 minutters læsning)
Hvorfor siger den “Denne email er allerede registreret”, når jeg forsøger at oprette en konto? (3 minutters læsning)
Opdateret i går

Der er to mulige grunde til, at du kan se fejlmeddelelsen "Denne e-mail er allerede registreret" under tilmelding eller login.

Mulighed 1: Du har allerede en konto, men har ved en fejl klikket på “Opret konto” i stedet for “Log ind.”

Hvis du allerede har en konto hos Kanpla, skal du blot klikke på “Log ind” i stedet for “Opret konto” og bruge de loginoplysninger, du allerede har registreret.

Mulighed 2: Du forsøger at oprette en ny konto med en e-mail, der allerede eksisterer.

Din e-mail kan allerede være registreret i Kanpla-systemet fra tidligere brug på et andet salgssted. Vi samarbejder med mange salgssteder, der opererer i Kanpla-systemet. Sådan løser du problemet:

Nulstil din adgangskode:

1. Åbn Kanpla-appen eller besøg app.kanpla.io.

2. Klik på “Log ind.”

3. Indtast din e-mailadresse.

4. Klik på “Glemt adgangskode?”

5. Indtast din e-mailadresse igen, og klik på “Nulstil adgangskode.”

6. Du modtager en e-mail med et link til at nulstille din adgangskode.

Når du er logget ind, skal du være opmærksom på, at du muligvis er tilknyttet dit tidligere salgssted. Hvis dette sker, skal du følge instruktionerne her for at tilføje dit nye salgssted.

Besvarede dette dit spørgsmål?